arrow-up.svg moon.svg

„Victoria‘s Secret“ atsisako spausdintinio katalogo

2016-04-15 Kas aktualu

Pastaruoju metu tradicinė spauda vis pralaimi skaitmeniniams sprendimams – spausdintiniai katalogai, žurnalai ir naujienlaiškiai ne be sulaukia tokio susidomėjimo. Atsižvelgiant į šias tendencijas prekių ženklams taip pat reikia priimti svarbius sprendimus – didelę dalį rinkodaros perkelti į skaitmeninę erdvę, tapti prieinamiems internete daug laiko praleidžiantiems vartotojams.

Daugelį metų savo naujas kolekcijas pristatinėjęs spausdintiniuose kataloguose, prekės ženklas „Victoria‘s Secret“ priėmė sunkų sprendimą – atsisakyti žymiojo prekių katalogo. Kompanija praneša kreipsianti daugiau dėmesio lojalumo programoms ir ieškos naujų būdų pasiekti klientus, o ne kliausis tradicine spausdinta paštu platinama reklama – „Victoria‘s Secret“ katalogu. Beje, šis sprendimas paveiks ir įmonės darbuotojus – bus atleidžiama bene 200 su katalogu dirbusių žmonių.

Taip bendrovė nebyliai pripažįsta, kad interneto amžiuje blizgus leidinys nebėra tokia efektyvi reklamos priemonė, kaip anksčiau. Tuo pačiu bendrovė prisideda prie visos plejados žiniasklaidos ir pramogų sferos bendrovių, kurių visą ar dalį verslo paskandino internetas. Tiesa, kitaip nei kai kurios kitos bendrovės, „Victoria‘s Secret“ nedemonstruoja staigaus verslo apsukų mažėjimo.

Šis sprendimas nėra pavienis, o lydimas daugelio pokyčių, vykstančių įmonėje. Bendrovė bus reorganizuota į padalinius, kurie užsiims apatiniu trikotažu, kosmetika ir „Pink“ prekės ženklu pažymetais drabužiais. Padalinių vadovai bus tiesiogiai pavaldūs Lesui Wexneriui, „Victoria‘s Secret“ valdančios kompanijos „L Brands“ įkūrėjui ir direktoriui. Ponas Wexneris bendrovei ėmėsi vadovauti po to, kai netikėtai iš vadovės pareigų pasitraukė Sharen Jester Turney, prie kompanijos vairo praleidusi dešimtmetį.

«

»

Kiti pranešimai

2015-10-20

Avarija Gaižiūnuose – nelegalių varžybų rezultatas

Sekmadienį įvykusi nelaimė Gaižiūnų kariniame poligone, Lietuvos automobilių sporto federacijos ... Skaityti daugiau →

2015-09-24

„Call-to-action“ mygtukas Jūsų baneryje – paskatinimas vartotojus veikti

Baneriai jau tapo populiariausia ir galbūt efektyviausia reklamos internete priemone. Kai žmonės vis ... Skaityti daugiau →

2011-01-27

Krizė?..

„Vyriausybė žada griežtinti krizės planą“, „Kas žingsnis – artėjančios krizės ženklai“, ... Skaityti daugiau →

2016-02-25

Tikroji priežastis, kodėl mes perkame vandenį buteliukuose.

Sveikata ir sveikas gyvenimo būdas šiuo metu yra labai populiarūs raktažodžiai. 2014 metų pabaigoje, ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×