Mokyklose diegiamos šiuolaikinių technologijų mokymo priemonės
Lietuvos mokyklose vis intensyviau taikomos šiuolaikinių technologijų mokymo priemonės, kurios suteikia ... Read more →
Pastaruoju metu tradicinė spauda vis pralaimi skaitmeniniams sprendimams – spausdintiniai katalogai, žurnalai ir naujienlaiškiai ne be sulaukia tokio susidomėjimo. Atsižvelgiant į šias tendencijas prekių ženklams taip pat reikia priimti svarbius sprendimus – didelę dalį rinkodaros perkelti į skaitmeninę erdvę, tapti prieinamiems internete daug laiko praleidžiantiems vartotojams.
Daugelį metų savo naujas kolekcijas pristatinėjęs spausdintiniuose kataloguose, prekės ženklas „Victoria‘s Secret“ priėmė sunkų sprendimą – atsisakyti žymiojo prekių katalogo. Kompanija praneša kreipsianti daugiau dėmesio lojalumo programoms ir ieškos naujų būdų pasiekti klientus, o ne kliausis tradicine spausdinta paštu platinama reklama – „Victoria‘s Secret“ katalogu. Beje, šis sprendimas paveiks ir įmonės darbuotojus – bus atleidžiama bene 200 su katalogu dirbusių žmonių.
Taip bendrovė nebyliai pripažįsta, kad interneto amžiuje blizgus leidinys nebėra tokia efektyvi reklamos priemonė, kaip anksčiau. Tuo pačiu bendrovė prisideda prie visos plejados žiniasklaidos ir pramogų sferos bendrovių, kurių visą ar dalį verslo paskandino internetas. Tiesa, kitaip nei kai kurios kitos bendrovės, „Victoria‘s Secret“ nedemonstruoja staigaus verslo apsukų mažėjimo.
Šis sprendimas nėra pavienis, o lydimas daugelio pokyčių, vykstančių įmonėje. Bendrovė bus reorganizuota į padalinius, kurie užsiims apatiniu trikotažu, kosmetika ir „Pink“ prekės ženklu pažymetais drabužiais. Padalinių vadovai bus tiesiogiai pavaldūs Lesui Wexneriui, „Victoria‘s Secret“ valdančios kompanijos „L Brands“ įkūrėjui ir direktoriui. Ponas Wexneris bendrovei ėmėsi vadovauti po to, kai netikėtai iš vadovės pareigų pasitraukė Sharen Jester Turney, prie kompanijos vairo praleidusi dešimtmetį.
Lietuvos mokyklose vis intensyviau taikomos šiuolaikinių technologijų mokymo priemonės, kurios suteikia ... Read more →
Jungtinės Tautos, Europos Komisijos vis garsiau šaukia, kad kompanijos turi būti socialiai atsakingos, ... Read more →
Jei dvejojate ar siunta spės pasiekti artimuosius emigracijoje dar iki švenčių, tai į jūsų klausimus ... Read more →
Apie pusę mobiliojo ryšio abonentų keičia mobilųjį telefoną bent kartą per metus. Pastebėta, ... Read more →