A.Kyguolis: drift‘as kasmet vis stipresnis ir profesionalesnis
Įpusėjus drift‘o sezonui, Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) drift‘o komiteto pirmininkas ... Skaityti daugiau →
„Facebook”. Turbūt šiandien nerastume aktyviai internetu besinaudojančio žmogaus, kuris nežinotų, kas tai. Teigiama, kad „Facebook“ yra didžiausias pasaulyje socialinis tinklalapis, turintis daugiau kaip 400 mln. narių. Šis skaičius išties įspūdingas.
Todėl turbūt nesuklysiu „Facebook`ą” pavadindama naujausia šių laikų mada. O būti madingi, neatsilikti nuo pasaulinių tendencijų, be abejo, nori daugelis. Dėl šios priežasties į šį pasaulinį komunikacijos srautą kasdien įsilieja vis daugiau Lietuvos interneto vartotojų. Įvairios įmonės, organizacijos, netgi Seimo nariai netruko pastebėti, jog „Facebook” – itin efektyvi priemonė reklamuoti savo paslaugas, reikšti idėjas, formuoti įvaizdį ir t.t. Apie „Facebook`o” fenomeną diskutuojama reklamos ir rinkodaros konferencijose, asmeniniuose tinklaraščiuose, forumuose, be to, tai pirmasis socialinis tinklalapis, apie kurį yra kuriamas filmas.
Taigi bendrauti, dalintis verbaline ir vizualine informacija „Facebook`e” bent jau šiuo metu yra kaip niekad madinga. Rašau „šiuo metu” neatsitiktinai, kadangi turbūt daugelis iš savo patirties puikiai žinome, kad mada – trumpalaikis dalykas. Tai, kas yra madinga šiandien, labai greitai gali tapti visiška atgyvena rytoj. Drabužiai, šukuosenos, muzika, naujausi IT pasaulio produktai, netgi tam tikras gyvenimo būdas greitai „išeina iš mados”. Kasdieninis bendravimas socialiniuose tinklapiuose – taip pat ne išimtis.
Tai, kas vartojama nuolat, ilgainiui atsibosta, tampa neįdomu, nepopuliaru. Šią nerašytą taisyklę patvirtina kitų, anksčiau buvusių itin populiarių socialinių portalų likimai. Pirmieji lietuviški pažinčių ir bendravimo portalai Draugas.lt, Pazintys.lt, Ieskok.lt, Klase.lt buvo itin mėgstami ir dažnai lankomi „internautų”, tačiau vėliau, interneto erdvėje atsiradus pažangesniems socialiniams tinklams, šie portalai neišlaikė konkurencijos ir prarado didžiąją dalį savo auditorijos. „Second Life“, „MySpace“ ir kiti panašūs tarptautiniai socialiniai tinklai taip pat jau nėra „bendravimo rinkos“ lyderiai. Taigi tuomet natūraliai iškyla klausimas, o kiek gi liko „Facebook`ui“ ir kokia internetinės komunikacijos naujovė galėtų pakeisti didžiausią pasaulyje socialinį tinklą? O gal „Facebook” niekada nepraras savo populiarumo? Galbūt „Facebook” tiek įsišaknys šiuolaikinėje vartojimo ir komunikacijos kultūroje kaip džinsinės kelnės ar „Coca-cola”? Juk būna ir taip.
Aišku viena – šiuo metu „Facebook” yra „ant bangos“. Kaip bus rytoj – prognozuoti labai sunku. Vieni mano, kad „Facebook” – tik vienas iš daugelio socialinių tinklų, kuris greitai išpopuliarėja, bet taip pat greitai ir atsibosta, kiti, jau neįsivaizduojantys savo kasdieninio gyvenimo be apsilankymo šiame tinkle, negali patikėti, kad „Facebook” ilgainiui gali tapti nepopuliarus. O štai patys „Facebook” kūrėjai nesėdi rankų sudėję. Visai neseniai spaudoje pasirodė skambios antraštės, jog „Facebook” konkuruos su „Wikipedia“ ( http://www.delfi.lt/news/economy/ITbussines/facebook-konkuruos-su-wikipedia.d?id=31259809). Iš tiesų, nuo šiol „Facebook” vartotojai, kaip ir „Wikipedia“ tinklapyje, galės kurti dokumentus apie juos dominačias sritis bei rasti daug įvairios kolektyviniu būdu sukauptos informacijos.
Panašu, kad „Facebook” kūrėjai puikiai supranta, kad tas, kas nori išlikti, turi nuolat keistis, būti įdomus, pažangus ir visada aktualus. Galbūt tai ir yra „Facebook” fenomeno paslaptis?
Įpusėjus drift‘o sezonui, Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) drift‘o komiteto pirmininkas ... Skaityti daugiau →
Dakaras – ilgiausiai vykstantis pasaulyje sporto renginys. Įvykis, kuriam nėra analogų. Apie nuotykius, ... Skaityti daugiau →
Jau šį savaitgalį, gegužės 2-3 dienomis, Estijoje, Parnu trasoje, startuos Baltijos šalių žiedinių ... Skaityti daugiau →
Dauguma Lietuvos elektros rinkos ekspertų prognozavo, kad nuo birželio 3 d. Latvijai prisijungus prie ... Skaityti daugiau →