arrow-up.svg moon.svg

Greitųjų vartojimo kreditų rinka perpildyta

Iki 2008 metų greituosius vartojimo kreditus teikė dvi bendrovės. Remiantis statistiniais duomenimis, per dvejus metus šis skaičius išaugo daugiau nei penkiolika kartų — greitųjų vartojimo kreditų rinka perpildyta.

Pasak greitųjų vartojimo kreditų asociacijos (GVKA) direktorės Kristinos Nemaniūtės, dar iki 2008 metų pradžios greitųjų vartojimo kreditų rinkoje veikė vos du rinkos dalyviai, o šiais metais jų yra per trisdešimt. Nepaisant to, kad greituosius vartojimo kreditus teikiančių bendrovių skaičius augo ženkliai, šiuo metu asociacijai priklausančių narių klientų skaičius padidėjo tik du kartus, lyginant 2008 ir 2009 metų IV ketvirčius.

„Šie duomenys leidžia kelti prielaidą, jog 2008 metų pradžioje buvo jaučiamas alternatyvių priemonių, padedančių spręsti trumpalaikes finansines problemas, poreikis. Statistiniai duomenys rodo, jog pastaraisiais metais rinka plėtėsi sparčiai, tačiau klientų skaičius augo gerokai lėčiau. Naujai besikuriančių greitųjų vartojimo kreditų bendrovių skaičius itin šoktelėjo 2008 metų IV ketvirtį, vėliau tendencingai didėjo. Šiuo metu GVKA priklauso septyniolika narių, t.y. septyniolika bendrovių, kurios teikia greituosius vartojimo kreditus trumpąja žinute, internetu ar telefonu”, — konstatuoja Kristina Nemaniūtė.

Remiantis statistikos departamento 2009 metų sausio mėnesio pateiktais duomenimis, finansinių paslaugų veiklą (išskyrus draudimą ir pensijų lėšų kaupimą) vykdė daugiau nei du šimtai bendrovių. GVKA duomenimis, greituosius vartojimo kreditus teikiančios įmonės sudarė apie šešis procentus visų šių įmonių. Remiantis augimo tendencijomis, pastaruoju metu šis skaičius turėtų būti išaugęs beveik tris kartus. Rinkoje šiuo metu veikia daugiau nei trisdešimt greituosius kreditus teikiančių bendrovių — rinkos plėtra pasiekė ribą.

Pasak GVKA direktorės, rinkoje išliks stipriausi ir kokybiškiausias paslaugas teikiantys dalyviai. „Dalis bendrovių savo veiklą jau sustabdė. Likusios įmonės, siekdamos pelnyti pranašumą, nuolat konkuruoja. Įvairiausios akcijos, reklaminiai klipai reikalauja nemažų investicijų, verslo žinių bei kūrybiškumo. Kai kurios bendrovės netgi ryžosi paskolas teikti be palūkanų. Rinkoje išliks stipriausi ir vartotojų lūkesčius kokybiškiausiai realizuojantys dalyviai”, — prognozuoja Kristina Nemaniūtė.

«

»

Kiti pranešimai

2011-03-31

Mokyklose diegiamos šiuolaikinių technologijų mokymo priemonės

Lietuvos mokyklose vis intensyviau taikomos šiuolaikinių technologijų mokymo priemonės, kurios suteikia ... Skaityti daugiau →

2011-04-29

Atsikratyti nebereikalingu mobiliu telefonu pravartu

Apie pusę mobiliojo ryšio abonentų keičia mobilųjį telefoną bent kartą per metus. Pastebėta, ... Skaityti daugiau →

2009-11-23

AB „Požeminiai darbai” ir toliau įgyvendina milijoninius projektus

Nepaisant sunkmečio metu kylančių veiksnių, ribojančių statybos veiklą ir bloginančių ekonominę ... Skaityti daugiau →

2014-09-16

Startuoja bilietų prekyba į „Rally Classic“ Druskininkai 2014

Likus šiek tiek daugiau nei dviem savaitėms iki paskutinio Lietuvos ralio čempionato etapo ir išvažiuojamojo ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×