Pasaulis, kuriame gyvename (1): globalizacija ir lokalizacija
Šiandieninis žmogus – informacinės visuomenės gyventojas. Kiekvieną minutę mus pasiekia neapibrėžiamas ... Skaityti daugiau →
Šiandieninis žmogus – informacinės visuomenės gyventojas. Kiekvieną minutę mus pasiekia neapibrėžiamas ... Skaityti daugiau →
Marketingas – tai nuolatinių pokyčių sfera, kurioje viskas yra labai laikina. Tačiau vienas iš ... Skaityti daugiau →
Žvelgiant iš reklamos kūrėjų pusės, žmogaus kūnas gali tapti tikra aukso kasykla. Krūtis galima ... Skaityti daugiau →
Nors kyla vis daugiau diskusijų, kad jaunesni žmonės pradeda ieškotis naujų socialinių erdvių ... Skaityti daugiau →
Šiandienos pirkimo įpročiai yra gerokai pakitę ne tik nuo tradicinio apsipirkimo parduotuvėse. Dabar ... Skaityti daugiau →
Ar kada pagalvojote, kad radę krūvą naujienlaiškių ir kitų reklaminių lankstinukų savo pašto ... Skaityti daugiau →
Tam, kad parašytas pranešimas spaudai, žinutė socialiniame tinkle ar kituose media kanaluose būtų ... Skaityti daugiau →
Puikus vaizdo filmukas, kuris parodo, kaip spam’as apsunkina mūsų ir taip sudėtingą darbo dieną. ... Skaityti daugiau →
Kiekvienais metais yra prognozuojamas televizijos nuosmukis, tačiau šis media kanalas vis dar išlieka ... Skaityti daugiau →
Lietuvoje savo nišos vis dar neatrandantis socialinis tinklas „Twitter“ pasaulyje auga sparčiausiai. ... Skaityti daugiau →