Patekęs į vartotojo smegenis – gali viską
Bandydami perprasti vartotojo smegenis, įsivaizduokite lėktuvą ir jame įstatytą juodąją dėžę. ... Skaityti daugiau →
Bandydami perprasti vartotojo smegenis, įsivaizduokite lėktuvą ir jame įstatytą juodąją dėžę. ... Skaityti daugiau →
Šnekėti savo vardu lengva, tačiau daryti įtaką kitų atsiliepimams apie tave, nėra paprasta. Tyrimai ... Skaityti daugiau →
Daugiau nei 200 mln. aktyvių vartotojų turintis Instagram socialinis tinklapis kelių mėnesių bėgyje ... Skaityti daugiau →
Dienos, kai informacijos ieškodavome bibliotekų knygose, o patikimos žinios būdavo gaunamos tik iš ... Skaityti daugiau →
Facebook, Twitter, Myspace, Linkedin, Pinterest, deviantART ar Google+…. Bent keliuose iš šių ... Skaityti daugiau →
Jeigu atsisėstumėte vietoje, kurioje yra nemažai žmonių: parke, prekybos centre ar miesto alėjoje ... Skaityti daugiau →
Reklamos, marketingo atstovai, kaip ir astrologai, mėgsta paspėlioti kas laukia ateityje. Tiesa, jų ... Skaityti daugiau →
Blogai – ne tik patrauklus hobis Rodos internetinių tinklaraščių (blogų) bumas jau praėjo. Vos ... Skaityti daugiau →
Šį kartą – straipsnis susijęs su maistu, tačiau ne apie jį. Skaitykite, kaip gigantas McDonald‘as ... Skaityti daugiau →
Šį kartą skaitykite apie tai, kas mus lydi kiekviename žingsnyje ir pasveikina kiekvieną kartą ... Skaityti daugiau →