YouTube siūlo atskleisti duomenis apie reklamų pasiekiamumą jų užsakovams.
YouTube ruošiasi įdiegti naujovę, kuri leis kompanijoms pačioms nustatyti, kokiomis proporcijomis ... Skaityti daugiau →
YouTube ruošiasi įdiegti naujovę, kuri leis kompanijoms pačioms nustatyti, kokiomis proporcijomis ... Skaityti daugiau →
Dauguma įmonių žino, kad pirmoji taisyklė norint užmegzti tvirtą ryšį su vartotoju yra jo pažinimas. ... Skaityti daugiau →
„Facebook“ siekia suteikti daugiau galimybių ne tik įmonėms, kurios siekia didinti savo pardavimus ... Skaityti daugiau →
Pasaulyje daug pavyzdžių kuomet valstybėse apsigyvena kitų tautų atstovai ir pamažu įsitvirtina, ... Skaityti daugiau →
Turbūt visi žinome, kas yra asmenukė, juk neveltui šis nuotraukos tipas yra toks populiarus, kad ... Skaityti daugiau →
Šiomis dienomis didžioji dalis įmonių turi savo „Facebook“, „Twitter“ ir „LinkedIn“ paskyras, ... Skaityti daugiau →
Iš 50 žinomų prekės ženklų tik vienas gavo aukščiausius balus vertinant 8 populiarių socialinių ... Skaityti daugiau →
Vartotojų tyrimus atliekančios kompanijos „Bomoda“ vadovo Brian Buchwald teigimu, 2015-ieji – ... Skaityti daugiau →
Žmonės vis labiau trokšta asmeniškai jiems skirtos informacijos ir už kokybišką patirtį, gaunamą ... Skaityti daugiau →
Nuo birželio 30 dienos „Apple“ kompanijos produktų savininkai, o vėliau ir kitų operacinių sistemų ... Skaityti daugiau →